Thursday, September 10, 2009

::khaie is sober::

hmm...mlm2 mcm ni le aku nk sedih2. bla aku sedih aku suke dgr lagu n hayati lirik dia.mmg agak jiwang r tp aku x kisah asalkan aku dapat luahkan apa yg aku rasa. so..this nite aku layan je lagu ST 12 yg bertajuk "saat terakhir". lirik lagu tu mcm nie...



Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri

Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta

Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih

Satu jam saja kutelah bisa cintai kamu;kamu;kamu di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja kutelah bisa sayangi kamu… di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
di nanti ku……

ape yg blh aku wat conclusion is...it takes a moment of seconds to luv someone but utk melupakannya amek mse terlalu lama. kdg2 kta x mampu nak lupakan pn.btl x? mcm tu la yg aku rse skg...huuhuu! sedih tp terpaksa lalui. jd aku stuju la ngan satu quotes ni..."no pain,no gain"...till then,jmpa lg...

No comments:

Post a Comment